Helena städar hela lägenheten dagen!

ååå:) Såhär sent skriver jag ju aldrig mitt första inlägg för dagen!
Har haft fullt upp, det är därför jag inte har skrivit innan:)

Har ringt runt lite till alla olika mänskor idag! Jag är ju sån som skjuter upp saker och ting in i det sista med att ringa osv. Men nu är 2 av sakerna ialla fall inplanerade i min kalender. så det är bara 2 stycken kvar. ett var det fel nummer till och jag har inte det riktiga och det andra måste jag prata med Martin om och han är inte hemma..men vafan, det kan man ju göra närsom.

Har dessutom haft värsta "Helena städar hela lägenheten" dagen idag! Har dammsugit, städat toaletten grundligt, bytt kattsand, städat sovrummet, plockat bland alla mina smycken, sorterat ut saker som jag ska sälja och ge bort till välgörenhet, städat hela köket (från golv till tak!), diskat, vattnat blommorna, sopat ute på balkongen, vädrat mattorna, osv osv osv. Orkar inte skriva upp allting jag har gjort!
Så nu är jag sånär färdig och har satt mig ner för att ta det lite lugnt nu! Inte stressa ihjäl sig..hähä! Ska ner till ICA sen för att köpa cigg och lite frulle tills imorn. Har natten på jobbet idag och börjar vid 9 ikväll, måste därför ha lite frulle till morgonen:)

Ska lyssna på Volbeat "I only wanna be with you" nu:)
Hörs lite senare!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0