Hela kvällen uppbokad...typ..^^

hallå allihopa:)
sitter just nu och tittar på dokumentären om 8 barns mamman på kanal 5:) Väldigt spännande..eller jag ska erkänna att jag bara kollar lite halvt på det..spelade spel på king.com istället:)
Det är hemskt vilken ramahysteri det blev över den kvinnan!:( tycker synd om henne att hon ska få så mycket uppmärksamhet av hela världen bara för att hon har fött 8 barn!
Ialla fall så är tvättiden snart över och det är urgött att få krypa upp i soffan och mysa med martin och mina små missar:)
Åkte till tassar & morrhår en runda idag för att köpa matskålar till katterna:) Hittade jättefina skålar med små fiskar på och en ny leksak till dem:) Just nu i skrivande stund så hoppar dem på en och rivs och myser:P allt på en och samma gång:)
Efter att ha varit nere i tvättstugan en sista gång ska jag fan i mej ta en påse chips och myyyyysa:)
Har inte hänt mycket mer idag..jo jag och martin har gjort potatisgratäng med kotletter till:) MUMS!!!

Orkar inte skriva mer och dessutom har jag inte något mer jag vill skriva:)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0