Heja heja heja heja JOOOON!

Snart idol..wiiiie..MÅSTE ju bara kolla om Jon går vidare eller inte. Blev jätte nervös igår när han inte fick fram ett enda ljud..eller stakade han sig? jaja, det belv fel från början och då blev till och med jag nervös och fick handsvett..haha! Snacka om att jag tycker att han är en riktig stjärna!

har städat typ heladagen!!! Dammsugit, dammtorkat, varit och inhandlat lite nya glas (funderar på om man ska skaffa lite snygga drinkglas också!)städat toaletten..ja, det är väl det..

Råkade somna en runda innan också..måste ju vara någolunda pigg inför morgondagen..är lite nervöst! Om ni inte visste det så ska jag kolla om jag kan bli blodgivare! Det är något jag har velat i flera år och nu har jag faktiskt tagit mig i kragen och letat upp numret. Ringde förra veckan och ska dit imorn för en undersökning och pratstund! tatuerade ju mig i april och då måste man vänta i 6 månader. Det är snart 6 månader sedan jag tatuerade mig så det kommer nog gå bra!

Och sedan vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer imorn och övriga helgen mer än att Broder kommer och kollar på film med mig på söndag! Har ju inte sett honom på evigheter. Kanske blir att man går ut en runda också. Känner mig inte riktigt pigg på det just nu men det hinner nog ändra sig minst 1000 gånger!

Trevlig torsdagskväll allihopa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0