Hej och åter Hej!

Sitter nu och halvglor på tv..eller rättare sagt IDOL..skrev precis på facebook också att man kanske borde söka till IDOL nästa år..^^ ööööh..sääääkert inte:) skulle bli utbuad direkt.. : /
jaja, har jobbat idag och det gick dunderbra:) Strålande sol med så man spenderade lite av tiden ute med den personen jag hade:)

Har ätit lite äckelpäckel pyttipanna med massa LÖK!:( Kan ingen komma med en pyttipanna utan en massa lök och äckel..halva pyttipannan som man köper är ju lök. ska i fortsättningen göra egen..med kött, korv och potatis:) Så slipper jag sitta i flera timmar och pilla bort all mikroskopisk lök som kan fastna i mina tänder och ge mig kräkreflexer som heter duga! Uärk!

Sen har jag kollat i den nya H&M katalogen och den är inte alls i min smak heller..H&M är inte i min smak överhuvudtaget nuförtiden..Vet inte varför..ELLER JO DET VET JAG!..det är för alla dessa konstiga fäger..typ som senapsgult? Plommonlila? Dassgrönt?..jaja, om man kombinerar det så kommer något av det förmodligen passa mig men jag är så dålig på sådant så jag skiter nog i det..faktiskt!:) Passar nog ändå bättre på andra än mig:)

Så nu sitter jag och tycker synd om migsjälv och spelar spel på min vanliga sida (king.com) och kanske ska ta och mysa ner mig under min stjärnfilt och känna värmen från mina missar (om dom nu är lite halvtrötta och keliga!) och min älskade gubbafan:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0