Hahaha!

Någon mer än jag som tycker blogg.se har blivit konstig? jag menar när man ska kolla på statistiken till exempel..så är det tjocka linjer..inte alls som det var innan..är det något nytt? och sen är det en massa annat som är konstigt också..men men..det var inte det jag egentligen skulle skriva!

det hände en rolig sak innan..
kom på att man kanske skulle använda sina ansiktsmasker..och jag rengjorde ansiktet och sådär..när jag skulle kleta på ansiktsmasken så ringer telefonen..(självklart när man är mitt uppe i något..haha!) och klart som fasen hade jag kladdat en jädra massa ansiktsmojs på kinderna så personen som ringde hörde knappt vad jag sa:P haha! Sånt händer ALLTID mig;P

Nej nu blir det myyyyys:) Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0