Gömörrön!

Gööööööööööööööööööööömörröngööömörrön:)
Här sitter man nu och ska lägga upp ännufler bilder på facebook..fast denna gången ska det bli en mapp med bilder på mina små sööööta och underbara fyrbeta sötnosar:) Klart att dom ska ha en given plats bland mina bilder på facebook..annars är man ju helt fukkad i huvvet:)
snart kommer systeryster hit och ska låna min jeansjacka och 700 spänn..och dessutom ska jag ta och laga till lite mat..eller tsatsikin gjorde jag redan igår och idag blir det till att göra en sallad, koka ris och göra cevapcici eller hur man nu stavar det;) Mumsfillibabba:) Tror nog jag är en mer matmänniska än snacks och godis:)
Kanske blir bio senare ikväll också..antingen inglorious bastards eller district 9:) det kommer bli naaajs!
Nu kanske man ska sno på sig lite med maten och hinna ta en cigg + spela en omgång kalorie king:)

Pusspuss!
(Psssst! Gissa vem som ska göra smörgåstårta till mig imorn?;P ska äta upp hela alltet på fredag!WIIIIE!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0