God förmiddag!

god förmiddag vänner!
Har haft feber inatt och sovit jätte oroligt! Ont i halsen idag och förkyld..men det ska välla gå! Har inte tagit någon alvedon än..tycker inte det behövs nu. Det är mer på kvällen som man mår sämre och är febrig!
Jobbet ringde mig i morse men jag hade mobilen på ljudlös så jag hörde inte det. Såg det för en stund sedan men dom svarar inte när man ringer..så jag vet inte om det var något viktigt då? kanske någon som är sjuk! Det verkar som många är halvförkylda och sådär!
Sitter och glor runt lite på nätet och suktar efter lite saker men nej Helena..inte köpa:P
Undrar vad man ska ta och hitta på denna dagen..humm? Det är ju fint väder och vi skulle behöva köpa lite saker till lägenheten. Men vet inte om jag är särskilt pigg på att gå runt på stan när jag är såhär..vill också gå på bio ikväll (fick en biobiljett av jobbet..för att man sommarjobbade!) och då ska man kanske ta och använda biobiljetten. Eller ska man vänta tills "Flickan som lekte med elden" kommer på bio?:) ähh..får se..snart dags att laga lite mat och sedan slå en pling till jobbet igen och kolla vad det var dom ville kanske:)
Hörs senare!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0