Fina, fina HÖST!

Hej hej hej hej hej bloggen!
Idag har jag faktiskt sovit längre än vad jag brukar. Inte konstigt med tanke på att vi vart uppe till halv 2 inatt, jag var bara TVUNGEN att kolla färdigt på Slumdog Millionaire! Den kan man ju bara inte stänga av för att man är TRÖTT..nejnej! Underbar film faktiskt! Tur då med att jag köpte den, brukar ångra att jag inte köper filmer som jag tycker är bra. Sedan kanske de inte finns att köpa! DUMT!

Ialla fall så ska vi nog ner på staden en stund för att kolla runt lite och kanske äta detta årets sista glass ute! Det sägs att nästa vecka inte kommer bli särskilt varm och det kommer bli ganska dåligt väder också. Så då får man ju helt enkelt passa på att strosa runt på stan utan att förfrysa arslet av sig!

Pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0