Fina fina dag:)

guuuuuuuuuuud vad bra greys anatomy är:P har första säsongen på dvd men har inte kollat på den än..inte konstigt egentligen, haha hittar ju inte den! Men när jag väl gör det så ska jag ha värsta greys anatomy maratonet:)
Snart är det unga mödrar också. Klart att man ska kolla på det! Tv-nörd? nej det är jag inte. Kollar på det jag tycker är bra..kollar inte på tv bara för att jag har tråkigt!
Och ikväll är det ju fråga olle- dokumtentären:) klaaaaart att jag ska seeee:P

Är förövrigt hemma själv och det tycker jag om..ibland ialla fall:) är ju inte ofta jag är det nu när Martin inte har något jobb!
Vart på stan en runda innan i det fina vädret, märkte att jag inte var kry..svettades som en idiot..ialla fall så åt vi varsin glass och kollade på folk..köpte mig en ny plånbok, blutsaft, b-vitamin, och ett par strumpbyxor (gråa!)
Nu börjar unga mödrar:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0