Filmeeeer

uäääää vilken dag..somnade vid ett tiden och sov till klockan 3..är förövrigt ensam hemma och det är GULD VÄRT för min del..särskilt när man småtjabbar med sin sambo helatiden och då kan det faktiskt vara skönt att få vara ensam ett par timmar och fundera!
hanna kommer hit somsagt vid 6 tiden och då ska vi KOLLA PÅ FILM istället för att dra ut..Ska förmodligen möta henne vid bussen också..måste köpa läsk och cigg. Det kan man ju bara inte klara sig utan när man har värsta filmkvällen och ens bästis kommer på besök:)
Missarna sover i sängen och jag sitter här och degar. Verkar vara något jippo typ där jag bor. har hållt på sedan klockan 3..kanske längre än det medtanke på att jag har legat som en död sill i sängen;)
Köpte hur många filmer som helst igår..glömt och skriva det..hähä! Man kan ju hitta hur bra filmer som helst på Videomix/Hemmakväll för endast 39 spänn. Man behöver lixom inte leta bland de senaste filmerna som kostar lite mera.
Vi köpte:
* I am legend
* Big Fish
*Den otroliga vandringen 1 och 2
* La bamba
* House of blood

:):):)

Nu ska jag ner och möta hanna:)
Puss puss på er:)

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv: Det är jätte tråkigt att man ska behöva ha det så :/ Förstår inte hur folk kan vara så! Men hellre få riktiga vänner, än många falska. Och om dina så kallade kompisar bara kommer när ni har fest tycker jag du ska sätta upp en gräns eller vad man säger. Om jag hade haft så, så hade de inte fått komma in över huvud taget!



Riktiga vänner är svårt att hitta, så de man har ska man hålla hårt i!



Kram

2009-09-14 @ 16:57:44
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0