........................

Kollade ju på "Män som hatar kvinnor" innan och den var verkligen över mina förväntningar:) Underbar film, vart lite jobbigt att kolla på filmen när tjejen blir våldtagen..usch, både martin och jag skruvade på oss och höll på att börja gråta men gubben fick tillbaka:) HAH!
Gjorde sedan maten och det blir superbra det med:) Goda köttebullar, mos, sås och min lilla röra:) GÖTT!
Nu precis har gubben och jag ätit upp smörgåstårtan som han gjorde igår till mig;)
Och dessutom har han varit och köpt ostbågar, cigg och läsk till mig:) Underbar gubbe man har alltså:P
Kissarna har testat att äta sallad och morötter idag;P inte det godaste dom har ätit men Lucifer (som äter upp sin mat i ultrarapid fart!) tryckte tillslut i sig salladen och morötterna..haha:P Men så går det när man äter upp all sin mat på en och samma gång (+ Missans mat!)
Ikväll blir det nog en runda till pauze och det kommer nog bli inspirerande och framförallt roligt:) ska nog ta mig ett par cider när man kommer ner dit..dricker nog ingenting innan..blev ju smäckfull förra helgen och det skippar jag nog denna helgen;P haha!
Nej nu ska jag läsa en av mina favoritbloggar:) 

                          ihf348thvkjdh

Här kommer en fyllerist bild på mig och gubben när Joddla med siv spelade i April:)

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0