Det är Tisdag idag

Hejhej!
Idag har jag inte gjort för himla mycket..har hållt mig en ganska stor del i köket..gjorde plommonkräm som ni förövrigt ska få receptet på och så har jag gjort en broccoli/bacon paj!

Råkade somna en stund efter att jag hade läst en snutte ur Camilla Läckbergs bok "Sjöjungfrun"..Inte för att den vart dålig eller något utan det var bara att jag var trött. Sover riktigt riktigt dåligt på nätterna, sedan går man upp lite konstiga tider för att missarna gärna vill ha lite mat så att dem kan fortsätta busa.

Älskling har fått en praktikplats också och då jobbar han från 10 till klockan 5. Så den som älskar mina missar lika mycket som jag kanske kan komma hem till oss och ge missarna mat de dagar jag jobbar dag? annars är det fina fisken, då ger jag dom mat innan jag går och martin kommer hem någon timme senare bara! vi vet inte än om han har någon lunchrast så att han kan åka hem och ge dom mat..Mina missar ska ialla fall inte gå hungriga! Kommer säkert på något!

Glottat på IDOL och håller på och tvättar också..eller det är bara lite kvar och sedan är det mys!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0