Allt på en och samma gång!:)

Hej:)
Sorry att det har blivit lite dålig uppdatering men hade himla mycket att göra igår.

Vart ju på blodcentralen och det gick superbra förutom att receptionisten blev helt bestört när hon såg att jag hade tatuerat mig i april..hähä!
Åkte hem och åt lite mat innan vi tog oss en drive till ÖoB för att köpa en katt tunnel..Broder ringde mig när vi var därinne och han skulle tatuera sig och så undrade han om vi ville dricka lite med honom på kvällen och det var ju vi såklart på! Körde till systemet och köpte lite godsaker (glömde min plånbok så martin fick köpa allt det goda!) och lämnade av alltihop hemma och gav missarna mat innan vi drog ut på vägarna igen. Åkte hem till mamma och hälsade på, passade även på att sno med mig lite plommon också! YBER gott!
När vi kom in till stan igen så mötte vi Broder en stund för tatueraren hade skrivit fel tid i almenackan på studion så vi pratade lite med honom.
Åkte hem, gjorde lite mat och så tänkte jag sova en stund. Har inte sovit särskilt ordentligt på ett par nätter nu pga katterna är hungriga på natten också. Då blir det oftast jag som går upp och ger dom mat. ialla fall så gick det inte att sova, för Broder ringde och sa att han var färdig.
Då blev det stressande med kläder och sminkning..

Blev att vi drog till Pauze och drack..eller jag kände att denna fastkvällen inte var särskilt rolig så jag drog hem vid halv 1. Dessutom har man små kisseungar hemma som måste ha mat också! Martin och jag knallade i sakta gemak hemmåt..
Vart några snorungar som tuttade på en kartong på vägen som går förbi nedanför vår balkong och då var ju en annan tvungen att  hälla en spann vatten på..men lik förbannad fortsatte skiten att brinna lite halvhjärtat men det slocknade.
Har dock varit uppe och gett katterna mat 2-3 gånger inatt...SEGT! Så nu är jag en aning mör i huvudet!
Får se vad man hittar på idag! Blir nog till att ta det lugnt!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0