UGH!

Hähä, det blev visst inget mysande hemma vid tv:n igår, utan blev öerraskad av ett sms från Hanna. Hon undade om jag ville komma till henne och dricka på kvällen och det är man ju aldrig emot:)
Satt hemma hos henne somsagt efter att vi hade kollat på Hells Kitchen, pratat med grannen och varit på Willys! Vart skitkul..har inte haft så roligt på jättelänge...
Drog ner till staden och vart på pauze hela kvällen och man träffade en massa gamla känningar:) KUUUL!
Gick hemmåt vid1 tiden? typ!

Bakis idag men åkte ändå hem till Hanna för att hämta min flaska med gottegottgott och tog med hanna på en ride till Erikshjälpen. Köpte 4 muggar med disney motiv och 3 böcker för 70 kronor ungefär! perfekt.
Vart på systemet för att hjälpa broder och handla lite, åt på Mc Donalds och vart en sväng inne på ÖoB innan vi släppte av Hanna hemma hos henne.
Nu sitter jag och spelar lite på Facebook och ska ta mig en nap snart så att man orkar med att festa denna kvällen också! Ska hem till broder på Inflyttningsfest/Födelsedagsfest..Kommer bli ur kul!

Ha en trevlig lördag allihopa!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0