Svårt att få tummarna ur röven!

alltså...För några dagar sedan började jag läsa en bok..skitsamma vad den heter men den handlar om en kvinna som gör det hon alltid har drömt om! Blev så himla inspirerad igår när jag låg och läste den på kvällen innan läggedax! Martin sov, katterna var någolunda sömniga och jag bara mös när jag läste den.
 Blev så himla inspirerad av det jag läste så..ja, det enda jag kan säga egentligen är att idag tog faktiskt Helena C ett riktigt sjumila kliv och tog tummarna ur röven (som förövrigt har suttit lååååångt inne för fasan över att börja med detta!) och skrev ett mail..till en person. Var inte svårare än så..eller jo vi pratade i telefon också..men hur jävla svårt var det då?? tydligen jävligt svårt enligt migsjälv..Så på måndag nästa vecka börjar det...hähä!


Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0