Stora staden med Hanna

då har man vart nere på staden med Hannapanna ett par timmar!!!
Knatade runt lite och jag klippte mig! ÄNTLIGEN så att säga..blev kortklippt denna gången också! Pallar inte med längre hår..gör ju ingenting med det så det var lika bra att klippa av det!
Gick sedan till La Gondola (blev vääääldigt sugen på Souvlaki) och det var ju inte världens bästa restaurang besök genom tiderna..
För det första så får vi inga menyer, för det andra tog det 15 minuter innan vi kunde beställa, Hanna fick ett skitigt glas, maten fick vi 40 minuter senare (men vi fick betala fullt pris ändå!!!!), mitt kött var blekrosa...ja somsagt så var det inte världens bästaste besök! Tror inte att jag ska gå dit mer. Skitiga dukar, ingen bra service osv osv osv! Dem hade ju kattmat i köttfärssåsen för ett antal år sedan (annan ägare!)..jaja, går ialla fall inte dit mer!
Hittade en ny tröja..skitfin, vit bakgrund och ganska stora prickar i pastellfärger! NICE enligt mig! Hittade den på BIkBok-. Gick in på Lindex och hittade hårfärg..så nu kommer mitt hår bli ännu snyggare! HAHA!
Sen åkte vi hem..regnade för mycket för att jag skulle vilja gå runt i fler butiker!

Sötnosen har rättat till skyddsnätet ute på balkongen! HAN ÄR BÄST<3
Får se vad som händer ikväll:)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0