Sleepytime

ååååååå vilken sovmorgon jag hade idag! Var underbart att kunna ligga i sängen till halv 11. Fast inte så konstigt egentligen att jag låg i sängen så länge...Missan (Honan) är väldigt Helena sjuk om man säger så. Det är inte ofta som hon väljer och gosa med Martin, jo om jag inte är hemma så finns det ju ingen annan att gosa med. Tyvärr så vill hon gärna gosa på nätterna...Så det var skönt att kunna ligga i sängen ett litet tag och bara mysa med tissarna!

Martin började tidigare idag (Klockan 8 istället för vid 10) eftersom att Hemmakväll har ju värsta kampanjen, och den börjar IDAG! Så ni som har vägarna förbi Hemmakväll och är sugna på att köpa filmer för otroligt bra priser (typ 19 kronor per film) så kan ni göra det idag! Vet inte hur länge som denna kampanjen håller i sig men kolla i reklambladet som kom igår så står det nog hur länge det varar!
Haha, en ganska rolig sak med. Jag älskar "Pans labyrint" (film) och igår så sa martin "Ööö, du tycker om pans labyrint va?" och då svarar jag "ja det gör jag, finns den på hemmakväll eller?"..hahahahaha! Han är inte så bra på att hålla tyst om presenter som han ska ge mig^^

Så idag lutar det åt lite filmmys och massa godsaker! Har ju knappt träffat honom på hela veckan!
Ähh, skriver mer senare..kanske!:)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0