Partysugen till MAX

åååååå vad jag är trött! Håller nog på att bli riktigt förkyld..hade ju inte jacka på mig när jag gick ut och rökte igår på jobbet å sådär! Hade inte heller vinterjacka, utan min skinnjacka! Då kanske man får skylla sig själv också;)

Håller på och laddar batteriet till min digitalkamera! Det är ju Halloween fest hemma hos mig på lördag och då ska jag ta ENORMT mycket kort..kommer bli super kul att alla är utklädda och samlade. När jag skickade sms om festen för ca en månad sedan så var det inte mer än 2-3 stycken som nappade. Nu däremot är vi 10 pers med mig och sötnosen inräknade!!!
Pierre tog ju sin soffa för ett par veckor sedan så det är liite tattigt med en bäddsoffa, en 2-manna soffa och 4 stolar men vafan..huvudsaken är ju att man får någonstans att sitta..tror inte jag kommer sitta särskilt mycket ändå, det är ju PAAAAARRRRTTTTTYYYYY!

Snart är det dags för kvällens avsnitt av ungamödrar och sedan får jag väl se vad man hittar på...
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0