Nej, Nej och åter NEJ!

nej usch vad denna dagen inte är gjord för mig! Känner det i hela kroppen!
Visst tycker jag om hösten men INTE när det ska regna, blåsa (så att man knappt kan hålla i ett paraply!) och vara ISKALLT! Tänk på oss som kommer frysa oss igenom hela hösten och vintern! Hur mycket jag än klär på mig så är det precis som om den kalla vinden går rätt igenom alla dessa lager med kläder och ända in i benmärgen på mig! Fötterna och händerna är som 4 stycken isklumpar!..Fast..det har jag ju lite migsjälv att skylla eftersom att jag röker!
Ialla fall så är inte detta min dag..när är dagen min?

Ska träffa världens bästaste Hanna senare efter att hon har slutat skolan! Funderar på att åka ner till stan lite tidigare, måste köpa förvarings lådor till alla mina pärlor...hähä..!

Har inte mycket mer att skriva!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0