MEN SLUUUTA KLAGA!

Vad är det med folk? Så fort det blir höst/vinter så börjar folk klaga på ALLTING!
Blir så himla trött på det där jävlans tjatande och gnällande!
Det är inte mitt fel att du blev på smäcken med fel dude, det är inte mitt fel att du är ensam, lat, dum i huvudet eller är bakis!
Fattar inte varför ni inte kan starta en klagar klubb? där alla kan hålla på å mesa sig helatiden!
Vafan GILLA LÄGET alltså..det blir ju knappast bättre för att du håller på med "tycka synd om" metoden. Gör du ingenting åt saken så är du fortfarande kvar i samma klagan!
Var lite happy förfan..Livet går ändå vidare även om du håller på med värsta klagosången!
BAHH!



                hyvoöeryhvuoiesh
SÅHÄR ser jag ut när jag ÄR GLAD tillsammans med min bror! Bli glad nu ffs och se inte så ledsen ut!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0