Lathetens dag..

..borde firas i Sverige egentligen! Jag har varit lat hela dagen lång. Sov en runda mellan halv 2 och klockan 4. Känner mig helt enkelt inte på topp för att göra någonting, är halv krasslig och sådär. Hoppas att det går över för jag jobbar på söndag och hela nästa vecka..eller tills på fredagen nästa vecka och så har ju sötnosen och jag en maskeradfest med!
Gissa vad jag ska vara?:) det får ni nog se bilder på efteråt men jag ska nog vara munk. Vissa tycker det är JÄTTE ROLIGT när jag har tomtemask på mig så jag kanske ska byta med älskling (oooops sa jag att han ska vara tomte?! HÄHÄ!) så att han får vara munk denna gången med...lite tråkigt kanske..annars får jag väll hitta på något annat som jag ska vara..hihi!

Strax dags att laga lite mat..jag är inte särskilt hungrig men man har en gubbe som vill ha mat när han kommer hem, och nej jag lagar inte alltid mat till honom. Det kan han göra själv ibland med:)
Får väll titta in i den halvtomma frysen och se om man hittar något som vi kan äta senare!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0