Kvällen var lyckad!

Jahadda, man mår ju inte prima skinka idag alltså! Blev nog liiiite förmycket kapten morgan, brännvin, cider och mintu igår..uärk för att hålla på och blanda en massa dricka på det viset. Jag kan ialla fall aldrig hålla mig till en och samma sak hela kvällen, det går bara INTE! Så det är nog därför jag mår som jag mår idag..men kul var det!

Nästan hela klanen C var där, förutom Syster Yster och Calle kom inte heller och det var lite synd. Har inte sett varken honom eller Tove sen midsommar. Men Nisse var där, Elin, Micke, Daniel, Jag, Martin, Josse en stund, Joel,Thias, Johan..sen var det nog ingen mer..kommer inte ihåg riktigt! Hähä, ganska förståligt egentligen!

Somsagt så kom Josse en stund med sin huuuuuund! Världens sötaste boxer valp jag sett alltså! jag ville bara ta hem henne och aldrig låta josse få tillbaka henne..EVER! Men gjorde självklart inte det utan gav henne en hittanemo boll som broder hade hittat i Cypern. Roligt med hunvalpar..svansen bara åker åt alla håll å kanter och så försökte hon bita sönder bollen (vilket inte gick!):) hähä!

Nej men kvällen var lyckad..körde hem Johan, Daniel och Thias innan vi kunde åka hemmåt till V-Ö stad! Så idag blir det inte mycket mer än att sitta vid datan och glo..är för trött och för himla dålig för att hitta på något mer avancerat. JO! Jag kan gå ut och röka också:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0