Koooort inlägg..typ!

ojojojdå vad jag verkligen INTE har uppdaterat min blogg på ett par dagar. Det finns bara en..eller kanske 2, anledningar till att jag inte har skrivit. GLÖMT BORT och INTE ORKAT! Så är läger grabbar och brudar!

Har inte hänt för himla mycket heller för den delen..städat en massa, JOBBAT!, handlat lite nya saker och även börjat planera lite inför haloween..border har varit på besök, spelat spel..ja, det är väll allt!

Sitter just nu och spelar lite spel, har lucifer i knät och ska strax rengöra ansiktet + ta en cigg innan filmen på 9:an börjar!



Och inte att förglömma så fyller min kära bror år idag!!!Hela 23 år bli han:) GRATTIS!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0