Inte så ledsen i ögat nu!

haha, nu är man på liiite bättre humör!
Gick och färgade håret med färgen som jag köpte igår, så nu är jag mörkhårig och inte blondiiin! Målade på ett lager lack på mina naglar också..+ att jag tog på mig min nya tröööja med prickarna på:) så nu är man underbart snygg och redo för en hel veckas jobb! MOHAHA!
Och inte att förglömma den nya frillan, knappast att någon känner igen mig nu^^

Somsagt så är det jobb från klockan 3 och slutar imorn vid halv 12..det kommer bli skoj:)
En massa möten och annat mindre kul nästa vecka, måste ringa runt lite och börja knåpa ihop en inköpningslista till alla dessa personer man ska köpa julklappar till med..lika bra att börja med det. Vet att jag kommer springa runt på stan en vecka innan julafton om jag inte börjar inhandla klapparna snart! Har redan funderat ut vad jag ska köpa till min pappa och till min sötnos!

Ähh, nu ska jag greja lite innan jag får skjuts till the woooork!
Pusspuss..

                iovhyuoehf--qwjodqdj..
                    Här får ni se en bild från i somras när jag skulle till jobbet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0