Herregudarnas skymmning!

Herregud!Jag har fått hela 5 kommentarer för mitt förra inlägg! WIIIIIE!
Alltså, jag får ALDRIG kommentarer annars..men det kanske var min lyckodag igår? Vem vet!
Enda kruxet är att jag inte fattar hur man svarar på kommentarer? Ska dock försöka mig på det..Man vill ju vara schysst och svara:)

Idag händer det inte mycket..försöker lösa korsord vilket inte går så himla bra! Köper ju "Buslätta korsord" bara för att jag försöker vara lite duktig och försöka KUNNA någonting..men hittills har det inte gått så väldans bra! Jaja, man kanske får börja med att lösa det lilla korsordet som finns i Lördagstidningen som kommer med Smålandsposten..det korsordet är för BARN!..Snacka om att jag är urusel på att lösa korsord! SÅDÄR JA, nu har jag talat ut om detta!

Ska väl försöka måla naglarna idag med..kommer inte gå så himla bra i och med att man har 2 katter som är nyfikna på vad du än gör..det är ju en sak om katterna tittar på när du duschar (pervos..haha!) men det är en annan sak när man målar naglarna och dom kanske slickar på lacket eller får det på pälsen..haha! Då kommer dom bli rooooosa..

Sen händer det väl inte mycket. Vänta på att det ska bli helg. Så man får mysa med sin kille som jag bara ser på morgonen typ. DET är något att vänta på:)
Nej nu ska jag försöka svara på kommentarerna!


               ihf348thvkjdh
                   Visar er en glad (och full) Helena + halva pojkvännen!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Erik

Sv; Jamen visst! Fast nu är det då äntligen gjort så. :) Jag vet inte riktigt vad det var för någon, ha inte vare på den än :) Kram!

2009-10-22 @ 11:17:52
URL: http://eririk.blogg.se/
Postat av: Erik

Sv; Jamen tack detsamma! Vad ska du hitta på ikväll då? :)

2009-10-22 @ 11:28:27
URL: http://eririk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0