Goderafton, Goderafton..

Nu sitter man på jobbet och är lite mosig i huvudet! Strax dags för att gå och lägga sig!
har varit en rolig eftermiddag/kväll på jobbet (som jag alltid säger..haha!) och imorn blir säkert lika rolig innan det är dags för mig att ta bussen hem..

Imorn tror jag inte att det händer särskilt mycket. Ska förmodligen lägga i lite slingor i håret och städa lite i lägenheten. När vi båda är hemma på helgerna så är vi hellre med varandra än att hålla på och städa. Det blir ju så i och med att båda är iväg så mycket på vardagarna!
Får se om man kanske pallrar sig ut en runda imorn kväll..om det inte är svinigt vädet för då håller jag mig hellre inne!!!:)

Och inte att förglömma så är det ju Halloween snart!! Vad ska ni klä ut er till?:) Själv ska man vara MUNK!
Pusspuss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0