Fullrulle rulle!

usch vad trött jag är nudå!
Inte konstigt med tanke på allt man har hittat på idag..
Skulle ta en buss ner till stan som gick vid tjugo i 11..inte fan kom den i tid...nej nej utan 20 minuter senare när jag allvarligt funderar på om jag ska ta en taxi ner till staden (hade en tid att passa!) så kom bussen. När alla skulle hoppa på så inser jag VARFÖR den vart så förbannat försenad. HELA BUSSEN är ju alldeles proppfull. Fick stå upp jämte några B R A T S som trodde att de var bättre än alla andra. KUL..nooot!
Ialla fall så har jag sprungit runt och grejat med en massa saker..så vart i stan från 11 till klockan 1..
Känner mig nu liiiite trött i huvuder. Man ska ju komma ihåg alla sakerna som man har blivit tillsagd också!
Om ca en timma kommer baby hem så man kanske borde ta och laga lite mat. Är aningen hungrig, har ju bara tryckt i mig en baguett från Pressbyrån. Är grymt sugen på något gott också..typ..som..chips och dip och en massa läsk. Fast det åt och drack vi igår samtidigt som vi kollade på skräckfilm..Den var lite halvpsykad..knappt så man vill se den en gång till..
Jaja, nu ska jag greja lite vid datan, laga mat och busa med mina underbara små tissar:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0