Bläää på denna dag!

Usch..denna dagen har verkligen bara gått åt pipsvängen alltså!
Började redan i morse på jobbet med en massa saker som inte stämde och sådär!
på vägen hem till lägenheten glömde jag köpa cigg och kattsand.
Vi får inga pengar från brottsoffermyndigheten för RÖDA FARAN.
Martin blir kvar på hemmakväll och börjar inte jobba i Alvesta eftersom att tjänsten redan var tillsatt (inte av kvinnan som ringde martin och pratade med honom om jobbet)
Min lön suger fet snopp.
Mja, det fattas ju bara att jag ska bränna mig på stekpannan, att balkongen kommer rasa när jag går ut på den, att jag blir klämd av martin i sängen inatt, att tv:n sprängs och jag blir blind för resten av mitt liv, att jag bränner tungan på den varma maten, att jag halkar på mattan och bryter benen osv osv osv..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0