Är jag den enda?

Alltså, är jag den enda som har börjat fila på någonslags önskelista? Jag har börjat för längesedan men den har inte börjat präntas ner på papper förrän för några dagar sedan!
Den kan troligtvis bli flera meter lång om man anstränger sig^^
Nej men har skrivit ner det "viktigaste" och sedan kommer förmodligen baby och jag köpa lite saker som vi kan ha gemensamt. Blir på något vis mycket roligare än att bara ge julklappar till varandra. Hittade lite möjliga saker på Acard!

Påtal om julklappar, är det någon som har börjat köpa det ännu? Jag har definitivt inte börjat. Knappt frågat vad folk önskar sig (förutom sötnosen dådå!) så det kommer bli samma sak som förra året. Att Helena springer runt på stan med bara ett par dagar kvar till julafton..stress handla julklappar är inte det smartaste. Det är ju inte bara jag som gör så varenda år..jaja! Detta året har jag en person som jag inte behöver bekymra mig om att köpa någon julklapp till och känner enorm lättnad. Mycket press från den personen så att säga!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0