A o U å

aaaaaaaaaaaaaaaargh!
Vart jätteglad för några timmar sedan men nu är man liiite butter!
Jobbat idag och det var jätteroligt (as usual!) och solen sken (ett stort +) och när jag skulle ta bussen hem började allt gå fel.
Trodde att bussen skulle komma i tid men ååååå nej, hur kunde jag ens tro något sådant om 111:an? det slutar med att vi är i växjö 15-20 minuter efter busstidtabellen..
Flera stycken som skulle på samma buss som jag satt på, började helt plötsligt MASKA sig på..dessutom tog det SÅ lång tid att köpa busskort osv..(som tur väl var, satte sig ett par småkids bakom mig som man kunde fnissa lite åt..inte illa menat men dom försökte leka stora.."Tror bussbiljett priser har gått upp på grund av det förhöjds bensinpriset.HAHA! Hallå dom var ungefär 12-13 bast!)
Det är FORTFARANDE vägarbete på 25:an och det tog ju sin lilla tid, men det värsta är väl ändå att det finns SÖNDAGSKÖRARE som kör ännu långsammare än vad det står på  hastighetsskyltarna!!!
TILL SLUT var jag hemma i växjö igen!!! HOPPAS nu inte att det är samma jävla visa imorn också..för då kommer jag ställa mig upp i bussen och skrika "Men KÖÖÖÖÖR FÖRFAN!"


Jaja, nu har man ätit potatisplättar, stekt bacon och POTATISSALLAD!(JA, man kan äta allting med potatissallad..sådeså!)
Har även hunnit med att diska, rengöra spisen, laga mat, göra min matlåda, duscha, mysa med missarna och skriva på ett papper! FUN..NOT!

jaja, back to work tomorrow så att sä'!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0