YO!

Hehe, har inte skrivit på någon dag..vafan blogg.se vart ju skitsegt igår kväll och då pallade jag inte hålla på och krångla med att skriva ett inlägg. Dessutom vart jag skit trött och då pallade jag ännu mindre!

I måndags kväll fick jag finbesök av Hannapanna som kom upp med nybakta cupcakes!:) Mumsfilibabba! Då bjöd jag henne på pulverkaffe och så glodde vi på "Ullared".Lika roligt som alltid att få lite besök!!

Igår var det till att gå upp tidigt för att jag skulle jobba. Hoppade på bussen och satt och lyssnade på ett gäng fordonsgrabbar som snackade om övniongskörning. Tror inte att dom är säskilt skillade på att köra bil ändå! HAH!
Åkade och badade, det vart gött (med jobbet alltså!) så då vart man lite mör i kroppen efteråt.
Tog sedan bussen in till staden och knallade runt där en stund innan Hannapanna dök upp! Gick runt och kollade lite och sedan var det dags för en fika på Millas! Det är ju underbart goda kakor och super god mat där också. Man blir ju lite stammis där! hehe..åkte väl hem vid 5 tiden! Satt vid datan innan jag gick och la mig. Köpte 2 presenter till min kille igår med. Han hade namnsdag och jag vaknade inte när han kom hem och kramade mig. Märkte inte heller när han pussade mig och tackade för presenterna! Då måste jag verkligen ha sovit alltså! Haha!

Idag händer inte mycket. Måste hålla mig vaken till klockan 12 inatt. Musse ska opereras imorn och då blir det ingen mat alls för den killen efter klockan 12. Får göra som förra gången med Missan att det blir myckte bus och mycket mycket mat så sover dem hela natten sen!
Ska ta bussen upp till djursjukhuset för att hämta honom imorn och det undrar jag verkligen hur det kommer att gå. Den killen är inte mycket för att sitta i en transportbus och vill absolut inte åka buss eller bil. Visst det kommer vara första gången för honom att åka buss och det är ju mycket folk som han kan kolla på + att han kommer vara riktigt groggy så dete går nog fin fint:)
Martin har lagt fram lite filmer som jag kan kolla på! Det propsade jag på att han skulle fixa fram innan han gick till jobbet! hähä..för man är ju själv tills ikväll och då måte man ju ha något att göra:)
Hörs senare..
Pusspuss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0