YES INDEED!

Värst vad jag har blivit dålig på att skriva här..beror nog på att jag är uppe och jagar katterna halva nätterna medan sötnos sover. Icke att han gör det för mig men det kommer väl..så småningom! HOPPAS!

Igår hade jag körlektion och den gick mycket mycket bättre än förra gången (Remember 4 motorstopp?) jag hade en ny lärare eftersom att den läraren jag skulle ha var sjuk. Fick väl ett halvt motorstopp..hann inte riktigt bli ett men Helena fixade själv utan att läraren sa vad jag skulle gö! Framsteg, YES INDEED!:)

Glodde på film igår med..Silent Hill och så käkade vi popcorn med grillkrydda på och drack skitgod ananas saft!

Idag kände jag mig inte så himla pigg..det tar lite på krafterna att springa runt på nätterna och ge dem mat och sådär..
Men idag är det ialla fall jobb för min del:) har natten:) ska bli sköj!
Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, åt också popcorn med grillkrydda på igår :D

skitnice :D

2009-11-18 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0