Städtant nr 1

Hej hej och god förmiddag!
Nu är man lite smått hungrig efter all städning..Har grejat lite i lägenheten bla: Dammsugit, diskat, slängt sopor och börjat så smått att städa köket! Blir ju skitigt så himla snabbt..tycker jag städar ganska ofta ändå! Så efter att jag har skrivit lite i bloggen så ska jag äta korv med mor och en god röra som jag lärde mig av en jobbarkompis! MUMS!

Måste också ringa lite samtal och kanske även ringa min pappa och fråga om han kan köra mig nästa vecka..fast det får nog vänta lite för jag vet inte riktigt exakt tid som jag ska hämta Musse. Beror på om det är innan klockan 2 för då kan sötnos köra..

Vad ska ni hitta på idag i detta konstiga väder?:)
Pusspuss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0