Spott, Fräs, MJAU!

Nu har Musse varit hemma ett par timmar. Usch vad det värker i mig när man ser att han fortfarande är hängig efter narkosen! Han kommer förmodligen vara det hela dagen imorgon också  sa dem på djursjukhuset. Bra att jag inte valde att jobba då. Med tanke med på att Fröken (Divan) Missan inte är särskilt vänligt inställd till hans operation och inte heller till att han mår som han mår. Hon följer efter honom, fräser och morrar, reser ragg och får tjock svans. Så det verkar lite som om det kommer braka åt helsike om man inte kollar dom två. Musse gör ingenting men den där lilla Donnan skulle nog kunna flyga på honom.
Inte sådär överdyrt blev det inte men dem sa två prissummor innan han opererades och när vi kom för att hämta honom och betala så var det en helt ANNAN prissumma som jag fick betala! Och hur kommer det sig? Det undrar jag med. Hade ena pungkulan suttit i ljumsken så hade det kostat mindre och om den satt vid bäckenbenet så kostade det mer. Men jag fick betala..typ..mittemellan? Jaja!

Har inte gjort så himla mycket..kollat på film (Guilty) och kollat till Musse och Fröken Missan litegranna.
Blir en slapp kväll och tänker nog inte direkt stå och laga mat..så det får bli pan pizza!:) Det är fint som snus när man är hungrig:)



                 jbioruseo.afhvb.tleur
                             LillKillen har blivit en stor pojke nu:)


                                                    Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0