Skönhet!

Har haft värsta skönhets salongen hemma!:)
Mellan tvättningen och allt så har jag hunnit med att rengöra fejset, ha ansiktsmask, och måla naglarna! Naglarna blev riktigt YBER ROSA! sweet tycker jag. Inte för att rosa är min grej egentligen men det är snyggt på naglarna och något halsband eller så. INTE något helrosa plagg..UÄRK!

Nu funderar jag på att fortsätta förtära apotekarens julmust och chilla i soffan med darling.
Övningskörning imorn och så måste jag än en gång fixa en massa saker! Puhh, det tar ju då aldrig slut..haha!
Pusspuss på're!

                      hbeoörgoh8344hhvkldhks
HAHAHA!Kanske inte riktigt var såhär "brun" denna gången..det var mer åt det ljusgröna hållet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0