Sista November!:)

Tjabba tjena hallå bloggdagboken!
Idag är jag på ett mycket utsökt bra humör som kommer väldigt sällan! Du vet, ett sådant glatt humör som gör att man skrattar åt allting som kan gå fel och bara fnissar när ingenting går som jag vill:) Det är ett tag sedan jag hade ett sådant glatt humör!:) Men jag har ju mina anledningar till att inte vara särskilt HAPPY egentligen men det håller jag för mig själv:) Till och med bloggen har öron (läs ögon!)

Idag har jag faktiskt inte gjort så himla mycket! Har jobbat natten så att egentligen borde jag inte vara sådär pigg men skam den som ger sig:) Har busat med Tissarna och så knallade vi bort till Netto efter att ha förtärt lite potatisplättar och bacon! Det stod att det fanns balsam och schampo för 10 spänn där men inte fan fanns det något schampo överhuvudtaget! Fanns bara 2 olika sorters balsam. En för färgat hår och en för tunt och slitet hår! Men HALLÅ! Varför anonserar de då att det finns en del olika BALSAM OCH SCHAMPO att välja mellan? Onödigt enligt min mening..BAHH!
Har också kollat på Törnrosa som jag köpte för någon dag sedan..håller på och samlar in alla dessa Disney filmer..synd bara att den BÄSTA filmen (Skönheten och odjuret) inte släpps förrän nästa höst..tror jag det var. Ialla fall är det någon gång nästa år..*suck*
Sen har jag tryckt i mig en massa gott och så tände vi en hel radda med ljus och myste ner oss i soffan tillsammans med tissarna..

Nu ska jag hoppa lite på gubben som snart kommer att somna:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0