sikken dag alltså!

vilken dag det vart igår då!
Allt gick bara FEEEL!
Jobbade och det gick jättebra men så fort jag var själv så klantade jag mig ju!
Tog fel buss igår och var tvungen att betala 140 spänn när jag åkte taxi, slog mig i huvudet på en skåpskant, fastnade med foten under bäddsoffan, snubblade över mina katter osv osv osv ! Fattar inte vilken otur jag verkligen hade igår!

Hoppas bara att denna dagen går mycket bättre och att jag har lite mer tur kanske:) Jobb idag, har natten..får skjuts av en jobbarkompis också:)
Sen händer det väl inte mycket mer..tissarna kommer vara själva läääänge idag innan min kille kommer hem! Känner mig dum som lämnar dom så länge själva..tror nog att dom sover nästan hela tiden ialla fall:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0