shopping!:)

Vart på stan med Hanna en runda i det urusla vädret! Men det var kul ändå:)

Inhandlade:
2 stycken party linnen!
Ett mörklila nagellack
En ny palett med ögonskuggor
1 nytt läppsyl, liknar lipsmacker!
2 paket med pyssel saker
1 ny låda till mina pärlor och berlocker
mja..det vart välla allt:) Kul att köpa saker till sig själv ibland. Det var ett tag sedan jag gjorde det!

Fikade på Millas också! Det är det bästa stället att köpa god fika på:) MUMS!
Kom hem för ca 2 timmar sedan och busade lite med Tissarna, tydligen vart dom trötta så nu sover dom! Kommer nog bli en jobbig natt för oss när dom sover på dagarna/kvällarna! Vilka nattugglor till katter man har;)
Packade väskan nyssens också, ska jobba imorn och då ska vi åka och bada..KUL:))
Om ca en timme är det Ullared dokumentären, det måste man ju bara se.
Kanske ska kolla klart på den sista alien filmen och sedan försöka värma mig lite! Fryser arslet av mig! Dricka te eller äta lite av maten som blev över från lunchen..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0