Operation + blodkorv!

Lämnade in Musse idag vid 8 tiden på djursjukhuset! Gick jättebra att ha honom bland en massa hundar. Han stirrade på en golden retriver som hade en så kallad lampskärm på huvudet. Såg precis ut som om Musse skulle ha hoppat på honom om han inte hade varit i transportburen.
En sköterska lyssnade på Musses hjärta och han var så medgörlig och framförallt duktig. Sedan satte hon Musse i en av deras burar och så fick vi gå.
Fick veta vad operationen kommer gå på och det var inte så värst dyrt. Så fattar inte varför dem inte kunde säga det i telefonen när jag ringde och bokade in tiden!? Är det hemligt på något vis eller?

Snart är det dags för en jäkligt tidig lunch. Men matvrak som både jag och min kille är så passar det perfekt nu! Kommer bli blodkorv, bacon och lingonsylt! MUNS! Längesedan jag åt det..Senast vart väl för ett par månader sedan på jobbet..tror jag!

Musse ska vi hämta vid klockan 1 så vi åker 20 i ett och hämtar hem honom.
Sötnos ska ju jobba så vi får snabba på lite med hämtningen! Kommer bli skönt att ha Musse hemma igen. Så tomt utan honom. BusKisse:)
Puss på er så skriver jag kanske ikväll eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0