Måndag igen..huuuu...

*suck* vad trött jag känner mig idag! Är säkert bara för att jag inte vart sådär jättemegabakis igår så kommer väl det idag istället..Fan också!
Men en bra sak med att ha fest så är det all läsk, juice, sprit, vin osv som folket lämnar kvar här! Fatta att man verkligen sparar pengar på att få 3 liter apelsin juice..haha, borde ha större fester oftare! Hittade en nästan full flarra vin bakom min tidningskorg innan..vem lägger något sådant där? Jo min syster..haha! Danke.

jaja, idag ska vi tvätta..funderar på om vi kanske ska ta och storhandla med..blev så grymt sugen på tacopaj när jag såg att en tjej hade lagt upp ett inlägg om just tacopaj! Mumsfullibibblan säger jag bara! Har redan hunnit diska (humm, gick upp vid halv 8 bara för att tissarna tyckte att jag skulle ge dom mat, busa och att dom fick gå ut på balkongen!)


Ska fixa en lampa till pierres rum så att jag kan sitta där inne och meka med mina pärlor och sådär!
Skittråkigt väder idag så jag tror allt att man stannar inne! HATAR när det är ruggigt väder..bläääää!

jaja, hörs sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0