Kurr

Sötnosens mobilalarm gick igång idag vid 7 på morgonen och jag bara hoppades på att han skulle till jobbet eller något!Men sekunden efter så kommer jag på att vi hade bokat in musse på att ta bort stygn klockan 8..så det var gaaaarhmummelmummeluuä  innan jag kunde ta mig ur sängen! Pust stånk och stön alltså...Varför ska man boka in en massa saker så tidigt på morgonkulan? vem är vetig och gör sådant? Jo MEEE! Saken är bara den att jag tar vilken tid dom än säger, ganska dumt egentligen. Har ju faktiskt en trut att kunna öppna och prata med..Ähh, ialla fall så kom vi iväg i skaplig tid och vart framme till och med innan djursjukhuset öppnade! HAH!
Musse stirrade på en liten hund och sedan kom det en annan person med en transportbus, därinne vart det en katt! MYCKET intressant:)
Stygnen togs bort och så säger sköterskan att "Ja, att ta bort stygn ingår ju i operationskostnaden!" NO SHIT VAD SNÄLLT säger jag då..eller inte, hade lust att ge henne en lavett med den saftiga räkningen som vi fick av musses operation och så hade jag lust att skrika åt henne att det inte BORDE kosta oss ett enda skit att ta bort stygn..så jävla löjligt! Ingår? Ja det hoppas jag fan på!

Ialla fall så kom vi hem för ett antal timmar sedan och nu är jag skit hungrig (är inte hungrig på skit!)..kurrar i min mage!:/ snart blir det köttfärssås och makaroner..senare blir det till att träffa Hadda en stund:) NICE!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0