Körlektion och filmtittande

Körlektionen gick ju inte direkt som förväntat..haha! Eller efteråt tyckte jag att det gick ganska bra men inte under tiden jag körde..eller jo lite! Fick motorstopp typ 3 gånger och det var enormt pinsamt. Fast jag har ju inte haft det innan så då blev det ju extra pinsamt. Fast jag klarade av att köra själv utan att han sa till mig vad jag skulle göra också. Han satt och pratade i telefon ett par minuter och då vart jag helt ensam om körningen. Vilket gick perfa. Borde sätta upp en videokamera så jag får se hur jag ser ut när jag kör. Ser nog ganska koncentrerad ut. haha! Dessutom låter man som en fängelsekund när man har sitt nummer, mitt är 2165. Haha!

Nu har precis gubben min gått hemifrån för att ta bilen till jobbet. Känns fortfarande konstigt att man är ensam. Fast..ganska skönt ändå. Ibland ialla fall! Han var söt och plockade fram en film som han tycker att jag ska kolla på. Och det ska man väl kunna klämma in i sitt fullsmockade schema^^ Det är ju somsagt Ullared dokumentären också..Och unga mödrar..Och jobb imorn..men ska nog ta och kolla på den om en liten liten stund!

Mycket mer händer nog inte idag..tror jag inte ialla fall! Man vet ju aldrig om man får oväntat besök eller något..haha, skulle inte tro det!
Pusspuss!

            yceri7gtvilw4trigbgieuyf
Fancy shit alltså! Tog denna bilden för exakt en vecka sedan när jag skulle hämta mina älskade Tissar hos veterinären! Solen skeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0