Julmust, tvätt och tankar

Ja, just det! Jag sitter och smuttar på min julmust och håller på och tvättar..kanske inte just precis nu men har varit nere i tvättstugan en runda och slängt in de två sista maskinerna med tvätt för denna kvällen. Har gått rasande snabbt och det är jag jävligt happy över. Faktiskt.

Åkte hem till mina föräldrar idag, alla vet ju vad det är för dag och då slipper jag tjata om det. Däremot fick min pappa de bästa presenterna. Nämligen en chokladask (vilket han äääälskar!) och två stycken trisslotter (ett wildcard, vem vet om han kunde bli en miljonär..dock blev han inte det!) och vi fick fika. Kaffe och bulle. Bella (Föräldrarnas hund) fick två stycken leksaker också. Fast att det inte var hundens dag. Hon blev jätteöverlycklig.. <3

Har diskuterat mycket kring mitt liv idag, och vad det är som stör mig enormt mycket. Jag har bestämt mig för att ta ett enormt stort steg och kan inte skriva mycket mer om detta pga att det är lite för känsligt för denna bloggen och det hör hemma i min dagbok. Men detta kommer förändra mitt liv till det bättre. Mitt liv kommer bli MYCKET BÄTTRE om jag gör på detta viset. JAG kommer må tusen gånger bättre istället för hur dåligt jag har mått innan och fortfarande mår. Har funderat mycket över detta och känner just nu att det är det enda rätta!:) HAPPY HELENA!

Och ville bara skriva också att min kille betyder allt för mig, och inte att förglömma mina två underbara katter. Det är otroligt skönt att ha en kille som lyssnar på mig och älskar mig för den jag är, inte för den jag borde vara. Älskar mina katter otroligt högt och det finns verkligen ingen ingen alls som kan ta deras plats som finns i mitt lilla hjärta. SÅ DE SÅ!!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0