Julfeelings!

Kände mig absolut inte på humör för att skriva en endaste rad här igår men kände mig på något sätt ändå lite halvt tvingad till att skriva! Så det blev typ 2 rader med tråkiga ord! Sorry men man kan inte alltid vara glad och trevlig på bloggen! Så jag tar också tillbaka mitt "sorry"!:) HAH!


Igår åkte vi omkring lite och kollade på saker till lägenheten och så kollade jag efter julklappar! Detta året tänker jag inte få panik över att jag inte har köpt en endaste julklapp..och då brukar jag oftast få smått panik dagarna innan jul! Men igår så fick jag tummarna ur röven och köpte julklappar till syster, päronen/föräldrarna, och mina bröder! Det gick ju supersmidigt:) Nu ska jag bara fixa julklappar till min älskade älskling och en julklapp till Hannapanna! SEN är jag färdig:) MOHAHA!
Åt en frenchhotdog och sedan slidade vi hem och kollade på en film som vi köpte och så tryckte jag i mig ett antal rutor med ragusa (världens godaste choklad!)
JO! Köpte typ 8 pocketböcker också..kostade bara 29 kronor på Citygross!:)

idag har jag fejat i lägenheten hela dagen! Julstädat, och med det vill säga att jag: Dammtorkade, gubben putsade fönstrerna, jag satte upp gardiner, och så strök jag dom med såklart, plockat upp julsakerna och placerat ut lite granna!
Nu funderar vi på vad vi ska hitta på..blir nog att vi åker en runda med "vita grodan" innan mysepyset ikväll! Jobb imorn.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0