Johnblund bor i mina ögon

Trötttrötttrötttrötttrött!
Jobbade igår somsagt och det gick jättebra. Saken var bara den att jag hade gått upp på natten och matat Tissarna och sedan blir man väckt av en man som ska jobba vid 6 på morgonen. Kul..naaaat! Jaja,gick upp tidigare ialla fall..vart väl uppe vid kvart i 6 på morgonen!
Tog tåget till Alvesta och satt och fnissade medan jag läste Elvis serier! MOHAHAHA hade jag velat skratta men då hade väl alla i tågvagnen trott att jag var psykiskt störd eller något! Vilket man kanske är ibland, vad vet jag!?:)
Däckade ialla fall vid 11 tiden igår!
Upp 3 gånger inatt igen och sedan var det fröken mys som vart jättegosig tidigt på morgonen!
Gubbe skulle åka och smiska..nej han skulle fiska med min papps och kanske broder!?! Så det föll på min lott att gå upp.Hähä!

Idag händer det inte alls mycket. är fortfarande megadupertrött och seg som attans.
Satt och lyssnade på en massa musik innan och då blev jag lite piggare..men nu när jag sitter här och degar så blev jag pömsig!:)
Hörs sen!
Kösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0