Jag håller på och sprängas^^

usch...trött, halvt sjuk och sönder stressad! Så himla mycket just nu att komma ihåg/göra/meddela..känner bara att jag håller på och gå sönder..bara av allt som är i huvudet..men det kommer lösa sig! Jag vet det och jag hoppas på det också!

Funderar på vad man ska ta och hitta på i helgen..martin ska ju hålla ställningarna här hemma. Typ: Laga mat, ge katterna mat, städa osv osv osv^^ En annan fejar ju och grejar varenda vardag (oavsett om jag har jobbat eller inte!) och då kan man känna sig som kung när killen fixa lunch och middag åt en..Man kan ju hoppas på att man får lite massage eller en hårinpackning av honom?;)

Jaja, funderar på om jag kanske ska gå och sova eller sitta och glo lite på tv! Någon som vet om Fråga olle fortfarande går på onsdagskvällarna?
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0