IKEA

Hade jag haft mycket mycket pengar så hade jag åkt till IKEA och handlat en massa fina saker..dreglar över deras hemsida^^ nej kanske inte men nära på! Längesedan jag var på IKEA med för den delen. Vart väl förra året när jag och sötnosen skulle köpa en dubbelsäng och lite andra saker..
Här har ni ialla fall lite bilder på vad jag skulle ha köpt!


iyveriygiugegvedsvr
Ektorp tygsoffa för 8995kr!

                                              98gu7983evgggdgssaa
                                              Beryll 4-spotlights 399kr!





                                                                      ub8v9eyrliy39qryfiuhyegfwfwfew
                                                                     Ramvik soffbord för 1295kr!                            


                                       
(Psst..Bilderna kommer självklart från IKEA´s hemsida!)
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0