Halloween fest

ujujuj vilken kväll det var igår då!

Hade halloween fest hemma hos mig och min sötnos + Tissarna!
Pappsen var super snäll och kom med en flarra vin till mig, han körde broder tuck så han kom upp en runda!:) Han hade inte varit i lägenheten innan så det var roligt med lite besök av honom!
Färgade Syster Ysters hår med innan alla dök upp..
Sedan började folket trilla in så smått..Hanna + hennes kompis kom precis när min pappa gick!
Storebrodern, Calle, Tove och Nisse kom också och festade med oss..
Lite senare dök även 2 stycken av sötnosens polare upp..dom kom ända från Lenhovda! Så det vart också lite finbesök!

Dock tyckte jag inte att det var så roligt som jag hade hoppats på..Är väl roligare att vara hemma hos andra och festa än hemma hos sigsjälv. Fick i princip springa runt hela kvällen och se till så att ingen glömde katterna ute, att dom inte klämdes i dörren när andra dängde igen dörren, torka upp spillda drycker, ta hand om fyllerister och småtjabba med broder..men det gick bra:) Han och jag löser oftast våra småbråk direkt! Ingen ide att hålla på och vänta med att lösa småtjabben! Gnabbades lite med Hanna med..sorry än en gång för Idiot kommentaren :/  Jag slänger ju alltid ur mig en massa saker när jag blir irriterad/arg/sur..inte bara när jag är full..DET ÄR HELENA C. Men ibland passar det bara inte..hehe! Ialla fall så blev jag sur med för att personerna på festen inte respekterade mina,sötnosens och Tissarnas saker och det är en av anledningarna till att jag inte ska ha stora fester hemma längre. Bättre då att hyra en lokal? .. Jag vill inte att saker och ting går sönder och vill heller inte att vi får skit för saker som går sönder i lägenheten (typ som balkong/toadörren osv!)

Så nästa år blir det ingen Halloween fest hemma hos oss ialla fall..blir förmycket med alla mänskor, odrägligheter och förstörelse!
Nästan hela gruppen drog ner till staden för fortsatt festande men jag och sötnosen stannade med resten..
Dom åkte vid halv 1 tiden så då var det bara att städa iordning det mesta av röran, försöka vädra ut fyllelukten och sedan var det hopp i säng och vi somnade nog på stört!:)

Idag är jag inte särskilt bakis och det är BRA!:)
Nu ska jag ta och äta nånting och sedan ska vi knata ner till affären för att inhandla lite godsaker till oss och katterna!
Visar lite bilder från gårdagen lite senare..
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0