Halloj!

Halloj!
Sovit gott? Det har inte jag..men vad ska man göe när man bara vrider och vänder på sig utan att kunna somna? Räkna får? Tänka på någe roligt? Väcka sötnosen och be honom ge mig en riktig smocka så att man somnat utav de? Näe, jag stod och glodde ut på regnet och försökte läsa lite innan jag kände mig trött och då kunde jag somna! Försökte ha lite sovmorgon idag med men det gick ju absolut inte. Missan vart övermysig och det gick inte att bara vända sig om och försöka somna..Nej nej, skulle ligga och klappa henne i en timme. Tillslut var det bara till att gå upp! Ändå ganska skönt att vara uppe tidigt, dagen rinner inte ifrån en på samma vis!

Jobba idag 14-21! Kommer bli nice som vanligt. tar också en buss som gör att jag hinner kolla lite i butikerna som finns i Alvesta! Inte för att det finns så många men vill gå in på djuraffären och bokhandeln..Kanske hinner hasa in på maries önskedröm också. Har inte varit där inne på ett år. Minst!
Så ska försöka göra någonting åt mitt hår som inte vill ligga platt på huvudet. Och så ska jag trycka i mig något ätbart innan det bär av till busset..!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0