Godmorgon

*GÄÄÄÄÄSP*
God morgon! Usch för att vara uppe tidigt och traska när man är ledig och FÅR sova lite längre..men det fick jag inte för den lilla donnan som absolut var tvungen att mysa med mig vid 7 på morgonen..Har aldrig varit uppe såhär tidigt en ledig dag om jag inte skulle göra någpt speciellt. Hah, lika bra att börja med det då kanske?!

Städade nästan hela lägenheten igår, men det finns fortfarande lite saker kvar att göra. Saken är bara den att jag har inte samma energi som jag hade igår. Pallar egentligen inte att rengöra ugnen, diska, och damma i sovrummet och vardagsrummet + att moppa golven...Men nu kom jag på en brilliant idé! Kan ju säga till Martin att han gärna för damma och moppa golven för att jag har ju gjort det andra:) Haha! Men måste ändå rengöra ugnen, har såntdär medel i som jag måste torka bort..seeegt!
Vet att jag ändå kommer städa alltihopa idag för annars dör jag av ren tristess! Boooring att vara ledig från jobbet så himla många dagar och på det viset tjänar jag inga pengar!

Jaja, ikväll blir det att storhandla och glo på film eller något. Slutar väl med att jag sitter och kollar på filmen och martin sover sig igenom den..!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0